ruttokettu%20min%C3%A4.jpg

Ulostauduin kolostani! Tältä suurinpiirtein näytän, silmälaseja käytän enää harvemmaltaan, kun en ihan sokeaksi lepakoksi muutu ilman niitä.
Tosiaan, asustelen e-pohjanmaalla paikkakuntaa mainitsematta(osa teistä nyt varmaan tietääkin). Opiskelen vielä, neljäs vuosi alkaa syksyllä ja valmistua pitäisi jouluna. Saatan siis ulista kouluhommistakin tänne kaiken muun ohella.
Olen pitänyt aiemminkin blogia, bloggerin kautta, mutta haudannut ne uudelleen ja uudelleen, jos ovat sattuneet nousemaan kuolleistakin. Pitemmän aikaa olen pitänyt taukoa ja ajattelin pyöräyttää jonkun sarjisblogimaisen  höskän, joukkoon tulee aika varmasti myöskin tekstiä.

Ylhäältä kuvasta nyt kävi jo muutama asia minusta selväksi, olen siis ylipainoinen, lyhyt ja lävistetty(löytyy vielä naamakorujen lisäksi nännilävistyksetkin) päälle parikymppinen muija. Harrastan konsoli- ja tietokonepelejä, kuten kuvasta näkyy, niin myöskin piirrän, minut siis löytää Deviantartista, Furaffinitystä ja tumblrista.
Sairastan myös masennusta, vaikkakin jo uskoisin ,että voitonpuolella ollaan, muista häröistä ei ole diagnooseja. Lakkasin syömästä myös masennuslääkkeitä, juurikin sen takia, että lääkkeet lamaannuttivat minut emotionaalisesti, eli vaikka elämää mullistavia hyviä ja pahojakin asioita tapahtui, ei vaan kiinnostanut tunteellisesti.

Luonteeltani olen ihan mukava, en ole mikään perus Leijona kuten horoskooppi väittää minun olevan. Kyllä tarvittaessa minusta löytyy se tulinen puoli ja myönnän kyllä olevani jääräpäinen, mutta yleisesti olen erittäin rauhallinen sivustaseuraaja. En ole tuputtamassa itseäni ensimmäisenä kellekkään, ellei toisen ihmisen ns 'aura' ja kehonmerkit anna lupaa, pääperiaate minulla on, että jos olet mukava minulle, niin olen mukava sinulle. Myöskin kielteisessä mielessä, olen kusipää jos minua kohtaan ollaan kusipäitä. Silmä silmästä.
Huumorintajuni on pervo ja sarkastisen piikikäs, kuitenkaan en tunge  näitä ihan kenentahansa naamaan, itse vieroksun ihmisiä, jotka jopa häririöksi asti puhuvat seksistä ja vain seksistä, pervo kaveriläppä on erikseen.
Olen sosiaalisesti myös hieman ujo ja tarvitsen omaa tilaani, en pidä suurista väkijoukoista, oli sitten kyse tutuista tai tuntemattomista, liika väkijoukko saa minut paniikkiin varsinkin jos ilmapiiri on ahdistava ja kireä. Toki tämäkin riippuu milloisestakin mielentilastani, jos olen väsynyt ja uupunut henkisesti, että fyysisesti niin saatan karttaa ihmisiä, en tarkoita tätä henkilökohtaisesti ketään loukata, olen vain tällainen.

Mutta, asiasta kukkaruukkuun! Pyykkikone pyörii ja saunavuoro lähestyy, tataaa~!