Ruttis%207-11%201.jpg
Ruttis%207-11%202.jpg
Itse oon piirtänyt anime tyylillä yläasteella ja sillä kuuluisalla Hopeanuoli-tyylillä. Sittemmin nämä hyvin yleiset tyylit jäi unholaan(joskin näkyy edelleen mun piirrustuksissa, että animua ja hopsua tullut katsottua joten jäänyt omaksi mausteeksi tyyliin) ja siirryin piirtämään kaikkea uutta ja mahdollista. Mun värintunnistamis kyky parani paljon graafisen suunnittelun opintojen aikana, opin kaikkea uutta piirtämisestä neljänä opiskeluvuonna ja voisin sanoa olevani nyt PALJON parempi piirtämään kuin ikinä. Ja hei oikeesti, älkää murehtiko siitä omasta tyylistä, kyllä teidän lähipiiri tunnistaa teidän työt muiden joukosta, sillä ei kukaan piirrä samalla tavalla kuin te. Se miten sä piirrät viivat ja millä tavalla värität on uniikkia, esimerkiksi mun väritysprosessi on niin sekalaista, etten usko että kukaan värittää just samalla tavalla kuin minä.
Jos haluat kehittyä, piirrä, kokeile kaikkea uutta, uskalla kokeilla omia rajojasi ja niiden ulkopuolelta! Poistu omalta mukavuus alueeltasi!